poniedziałek, 28 marca 2011

Odczudzanie, czy utrzymanie szczupej sylwetki.

     Zbierałem się do napisania następnego artykułu nt. utrzymania szczupłej sylwetki, kiedy to doszedłem do wniosku, że umieszczanie ich na blogu oraz na stronach ARTELIS zaciemnia całość tematu. A chodzi głównie oto, aby każdy kto chce mógł skorzystać z moich doświadczeń na polu smukłej "linii".
     W sumie ten blog traktuje bardziej o utrzymaniu szczupłej sylwetki, aczkolwiek jest wiele rzeczy o odchudzaniu i stosując moje rady każdy powinien zrzucić zbędne kilogramy tłuszczu. Tu, na tym blogu można dodatkowo "pogadać", poradzić, umieścić wiele rad z pokrewnych dziedzin. Jest to dobre, jednak doszedłem do wniosku, że układ postów (niejako od końca), różnorodność spraw tu poruszanych, itd - nie pozwalają na jasne, jednolite przedstawienie tematu głównego. Trzeba wyszukiwać danych informacji, a dla osób, które systematycznie nie śledzą blogu, jest to raczej utrudnione. Zatem postanowiłem, że napiszę książkę traktującą o odchudzaniu, utrzymaniu szczupłej sylwetki oraz o ćwiczeniach i dietach - coś w rodzaju kompendium wiedzy do stosowania w warunkach domowych i do tego ponosząc niski wkład finansowy, co dla wielu osób ma znaczenie. Oczywiście (mam nadzieję, że już niedługo) poinformuję o ukończeniu na tym blogu. Oczywiste jest też, że nadal będę prowadził blog udzielając wiele ważnych i ciekawych informacji. Np. "znalazłem" dwie osoby, które stosowały dwie różne diety i to ze znakomitym rezultatem (ponad 20 kg każda z nich :) wkrótce to opiszę.
Cezary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz