środa, 23 lutego 2011

Co zrobiłem - motywacja.

 










    
     Po prostu przyjrzyj się tym fotkom, uruchom wyobraźnię i zdecyduj się jak chcesz wyglądać za kilka miesięcy, lat.  

   Kiedyś trafiłem na fotkę kobiety z mężczyzną (piękna fotografia zrobiona przez profesjonalistę) w średnim wieku, oboje o wspaniałych sylwetkach. Pomyślałem wtedy jakie to musi być wspaniałe uczucie wzbudzać pragnienie w ukochanej osobie mając 40+, 50+  lat.
     Zapamiętałem ten obraz i postanowiłem, że będę dążył do doskonałości.
     Wiem, że trudno jest osiągnąć sylwetkę modela(ki), ale nie o taką mi chodziło. Ważne, aby wysoko postawić cel, bo osiągnięcie go, np. w 85% będzie o wiele większym sukcesem niż dążenie do  niewielkiej poprawy. (Odnośnie motywowania, dążenia do sukcesu, dróg osiągania sukcesu będę pisał w osobnym blogu - http://www.mojamoc.blogspot.com/ , bo ten poświęcony jest szczupłej sylwetce).

    Jak poprawiłem sylwetkę, w nastepnym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz